poniedziałek, września 15, 2014

Dzień 1 - Fit Test


Nadszedł dzień 1, czyli FIT TEST, w którym sprawdzamy swoje wyniki. Zestaw ćwiczeń sprawdzający kondycje, a w późniejszym czasie poprawy wyników oraz kondycji fizycznej. Filmik trwa niespełna 25 min, ale ćwiczenia pochłonęły mnie na tyle, że ten czas upłynął błyskawicznie.


FIT TEST rozpoczynamy od rozgrzewki, następnie do wykonania jest 8 ćwiczeń. Z tym, trzeba wykonać jak największą liczbę powtórzeń każdego ćwiczenia w ciągu 1 minuty.

Niektóre z wykonywanych ćwiczeń sprawiły mi większe lub mniejsze trudności. Podczas wykonywania ćwiczeń, gdzie trzeba kucać, odczułam pracę mięśni, oby odbyło się bez zakwasów jutro... Niestety najsłabiej poszło mi wykonywanie pompek, ale to nie byle jakich, bo "pompek pajacyków", nastomiast świetnie poszło mi wykonywanie większości ćwiczeń.

Wszystkie wyniki spisałam na kartcę, aby porównać je za dwa tygodnie z kolejnym testem sprawnościowym.



MOJE WYNIKI:
1. Switch Kicks - 90 powtórzeń
2. Power Jacks - 54 powtórzeń
3. Power Knees - 100 powtórzeń
4. Power Jumps - 48 powtórzeń
5. Globe Jumps - 12 powtórzeń
6. Suicide Jumps - 16 powtórzeń
7. Push-up Jacks - 20 powtórzeń
8. Low Plank Oblique - 40 powtórzeń

... a już jutro, Plyometric Cardio Circuit

0 komentarze:

Prześlij komentarz